قصدِ ورود دارید ؟!

  جستجو بین پست‌ها و کاربران


مشخصات

موارد دیگر
زهرا
10 پست

دنبال‌کنندگان

زهرا
زهرا
سلام به تمامی بزرگواران. لطفا بفرمایید خط با کیفیت زیر شایستگی برگزاری یک نمایشگاه انفرادی را دارد یا خیر. البته با تمرین نوشته نشده است، به قول بعضی ها همین الان یهویی!!!
۲۰۱۶۰۹۰۲_۱۱۰۹۱۸-1.jpg ۲۰۱۶۰۹۰۲_۰۸۳۹۰۳-1.jpg ۲۰۱۶۰۹۰۲_۱۰۳۴۲۸-1.jpg
زهرا
زهرا
ادامه سوال: درست است که خطوط استاد امیر خانی قبل از 85 و برخی دیگر از اساتید به لحاظ فنی چیزی کم ندارد و در عین کمال است اما انگار یک لطافتی چیزی کم دارد. آیا این طرز مشق نظری گرفتن بنده درست است؟ در هنگام مشق نظری و بهره گیری از خط بزرگان باید به چه نکاتی دقت کرد که من از آنها غافل بوده ام؟؟؟؟؟؟
زهرا
زهرا
سلام خدمت همه بزرگواران. بنده مثل همیشه سوالی دارم:
برخی از اساتید که بسیار معروف نیز هستند و به مقام استادی رسمی هم رسیده اند، من هر چه آثارشان را نگاه میکنم بجز درشت نویسی و یا استفاده از شابلون ها بطور مکرر و استفاده از نرم افزار در کارهایشان چیز دیگر نمی بینم مانند استاد بختیاری و استاد شیرازی و استاد صندوق آبادی. حتی اگر کارشان به لحاظ فنی مشکلی نداشته باشد ، از نظر لطافت و روح جاری در آن که باید دیده بیننده را روشن کند و قلبش را صفا دهد چیزی در آن نمیبینم. هنرمندانی هستند مانند استاد اخوین و استاد سید حسن میرخانی که وقتی به خط ایشان نگاه میکنم شعف مرا فرامیگیرد و بسیار لذت می برم. در مورد خطوط قبل از سال 85 استاد امیرخانی (با کمال احترام به ساحت گرامی ایشان) حس میکنم یک مقدار خشک است و عصا قورت داده، درست است که همه چیز در عین کمال است و نقصی ندارد ولی انگار یک لطافتی چیزی کم دارد. آیا این طرز مشق نظری گرفتن من درست است یا خیر؟ و اگر نادرست است چگونه آن را تغییر دهم؟ هنگام مشق نظری و لذت از خط باید به چه نکاتی توجه کرد که من از آنها غافل بوده ام؟؟؟؟
زهرا
زهرا
سلام. از بزرگواران سوالی دارم. کف کردن مرکب هنگام ریختن در دوات و هم زدن با آب و لیقه به چه علت هست و چگونه پس از ایجاد کف می توان ان را از بین برد؟
زهرا
زهرا
سلام علیکم . از بزرگواران دو سوال داشتم. برای امتحان چلیپا ، غلظت مرکب باید چطور باشه؟ در حدی که رد قلم در کشیده ها و ... مشخص نباشه؟ سوال دوم اینکه آیا پرداخت خط (درست کردن برخی ریزه کاری ها با نوک قلم ) در برخی نقاط مانند اتصالات و یا زیر ص و .. که حتی در برخی آثار استاد امیرخانی هم دیده میشه در امتحان جایز هست و نمره ازش کم نمیشه و نشان دهنده ضعف دست شخص نیست؟؟؟
زهرا
زهرا
لطفا نظر دهید
20160521-090335WCP.png
زهرا
زهرا
سلام علیکم. از اساتید و هنرمندان گرامی تقاضا دارم اندکی درباب قطعه نویسی در آزمون فوق ممتاز توضیح دهند. بنده الحمد لله دست خوبی دارم و ترکیبات اساتید رو تا حد قابل قبولی درست اجرا میکنم اما در زمینه ترکیب زدن تا حدی ضعیف هستم (البته نه خیلی). میخواستم بدونم که در آزمون فوق ممتاز در قسمت قطعه نویسی، چه چیزی مهم ترین فاکتور هست؟ ترکیبی که میزنیم باید خیلی پبچیده و فنی باشد؟؟ در ضمن قلمی که من با آن کار میکنم 1/1 میلی متر است.
نمونه خط هم به پیوست ارسال شده منتهی متعلق به 3ماه قبل است و خودم ترکیب زده ام. مفردات در آن زمان خیلی اشکال داشت ولی اکنون از نظر مفردات بسیار بهتر شده ام.
زهرا
زهرا
سلام علیکم. از اساتید و هنرمندان گرامی تقاضا دارم اندکی درباب قطعه نویسی در آزمون فوق ممتاز توضیح دهند. بنده الحمد لله دست خوبی دارم و ترکیبات اساتید رو تا حد قابل قبولی درست اجرا میکنم اما در زمینه ترکیب زدن تا حدی ضعیف هستم (البته نه خیلی). میخواستم بدونم که در آزمون فوق ممتاز در قسمت قطعه نویسی، چه چیزی مهم ترین فاکتور هست؟ ترکیبی که میزنیم باید خیلی پبچیده و فنی باشد؟؟ در ضمن قلمی که من با آن کار میکنم 1/1 میلی متر است.
صفحات: 1 2
DB Queries: 116 (0.5719s) | CACHE Queries: 53 (0.0042s) | Script Execution Time: 0.620 | Memory usage: 2.61MB | Server Load Average: 0.11, 0.27, 0.33