قصدِ ورود دارید ؟!

  جستجو بین پست‌ها و کاربران
سلام. اشکال گیری نمایید، لطفا.
1 امتیاز + / 0 امتیاز - 1396/08/04 - 17:52 در آثـــار کــاربـــران
دیدگاه
رضا اعتمــــــــادیان

خواهرم زهرا سلام
باور کنید با دیدن این چلیپای شما به وجد اومدم و واقعا لذت بردم
آفرین
چقدر مفردات رو خوب اجرا کردین دوایر خصوصا ( ی ) ها فوق العاده زیبا شده اند
ترکب هم عالی و روان اجرا شده
اندک کاستی هم اگر باشد در مقابل اینهمه زیبایی بچشم نمی آید

1396/08/4 - 23:57
نصر

سلام.خداي متعال زحمت و پشتكار را اينگونه پاداش مي دهد.احسنت

1396/08/5 - 00:17
العبد الحقیر الفقیر المذنب

سلام. بسیار متشکرم از جناب اعتمادیان و نصر، شما لطف دارید و بنده واقفم که چقدر ایرادات ناجوری داره. حقیقتش مدتی بود دوایرم خوب شده بود اما متاسفانه دوباره زاویه اش از دستم در رفته و متاسفانه سمت چپ سنگین تر از راست میشه. متاسفانه زیر کلمات "علم" و "صنم "مقداری خالی شد که خلاف برنامه بود.
هنرمندان عزیز لطفا بفرمایند به نظر ایشان آیا "دست" کاتب روان و خوب هست؟ چون با خطوط سایر هنرمندان این سایت که مقایسه میکنم ، به وضوح میبینم که دستم روان نیست و گویا یک گیری داره و اون خوبی و صافی رو نداره. یک چیزی در خط باید باشه که در خط من نیست ولو اینکه حتی مفردات هم بسیار خوب نوشته بشن.

1396/08/5 - 01:29
رضا اعتمــــــــادیان

بنظر من دست شما روان هست ولی هنوز میتونه بهتر هم بشه درواقع بنوعی تکلف در خط شما دیده میشه مثل این میمونه که میترسید یک کلمه خراب بشه و کل چلیپا رو نازیبا کنه البته همه ما کم و زیاد این حس تکلف رو داریم و علاج آن هم فقط حوصله و تمرینه من خودم وقتی حتی یک سطر رو مینویسم همش ترس دارم که یک حرفی رو خراب نکنم چون واقعا آدم کم حوصله ای هستم و اینکه بخواهم یک کاری رو دوبار اجرا کنم خیلی سختمه ولی از زبان استاد سبزه کار شنیدم که شخص استاد امیرخانی یک چلیپا رو خیلی با حوصله چندین مرتبه اجرا میکنه و اینکه شخص تصمیم داشته باشه یک کاری رو حتی در صورت مقبولیت دوباره اجرا کنه تا حد زیادی تکلف از بین میره و میتونه بدون استرس و روان و یکدست خط بنویسه .
الان ( در این سایت ) خطهایی که استاد سیاوش حسینی لطف میکنند و ارسال میکنند اگه با دقت مشق نظری بکنیم به وضوح روانی و یکدستی رو در خط ایشان می بینیم که عمده دلایل آن تمرین زیاد و چند بار نویسی یک متن می باشد .
چند شب پیش کلیپی رو از استاد شیرازی میدیدم که در مورد یکدست نویسی آثارشون صحبت میکردند ، در جایی از صحبتهاشون گفتند خوشنویس آنقدر باید تمرین کرده باشه و مسلط به اجرای خط باشه که اجرای تمام حروف و کلمات در دستش ملکه شده باشد و نیازی نباشد که روی نوشتن تمرکز کند ، خوشنویس بایستی روی ترکیب و حس و حال خود تمرکز کند .
موضوع دیگر اینکه اشاره کردین واقفید خطتون چقدر ایرادات ناجوری داره ، بنظر من اینگونه نیست و ایراداتش اساسی نیست و با کمی تمرین و خصوصا چندباره نویسی
همین خرده ایرادات نیز برطرف میشود .
اجرای مجدد و بررسی دوباره آثار در همه هنرها یک موضوع رایج می باشد خصوصا در هنر موسیقی و آهنگسازی و شعر و ادبیات ، در جایی خوندم لئون تولستوی نویسنده شهیر روسی کتاب جنگ و صلح رو وقتی نوشته 270 بار دوباره خوانی و ویرایش کرده که شده جنگ و صلح معروف که به گفته اندیشمندان یکی از بزرگترین آثار ادبی جهان می باشد ، تصور اینکه یک کتاب 4 جلدی به این بزرگی رو شخصی 270 بار بخونه غیر ممکن بنظر میاد .
ازقدیم گفتن کار نیکوکردن از پرکردنه

1396/08/5 - 03:53
العبد الحقیر الفقیر المذنب

بسیار متشکرم جناب اعتمادیان.

1396/08/5 - 12:12
DB Queries: 27 (0.2168s) | CACHE Queries: 17 (0.0009s) | Script Execution Time: 0.245 | Memory usage: 0.99MB | Server Load Average: 0.34, 0.18, 0.13